SEO Pakketten

Zoekmachine optimalisatie is iets wat iedere ondernemer die een website heeft en het belangrijk vind om online goed vindbaar te zijn op zijn minst zelfs zou moeten doen of bij tijdgebrek maandelijks uitbesteden. Hiermee wordt namelijk de basis gelegd. uitgebreid en verbeterd voor het aantrekken van de juiste bezoekers die het beste converteren. Door vanaf het begin een goede focus te leggen op het bepalen van de juiste zoekwoorden, het verdelen van deze zoekwoorden over de verschillende pagina´s en een visie op het verbeteren van de zoek posities door bijvoorbeeld het aanmaken van extra landingspagina´s en het bijhouden van een blog, wordt de basis gelegd voor een optimale ranking strategie.

Kosten SEO Pakketten

Hieronder treft u dan de SEO pakketten aan die wij aanbieden. Deze zijn zo samengesteld dat we zo snel mogelijk resultaat en rendement behalen zodat we daarna verder kunnen met de vervolgstappen die nodig zijn om in de top te komen voor de keywords met hoge zoekvolumes. De urenverdeling is een schatting op basis van ervaring. Soms zullen we bijvoorbeeld meer of minder tijd kwijt zijn aan zoekwoordenonderzoek, verdeling over de pagina´s en verbeteren van de strategische zoekwoord plaatsing op de pagina´s. In die gevallen zullen we de urenverdeling aanpassen en besteden aan de belangrijkste zaken.



  • Eenmalige Kosten:

  • Optimalisatie Tot:
  • Zoekwoorden Onderzoek & Ranking Rapportage In Filterbaar Excel Sheet Met Alle Belangrijke Data
  • Zoekwoord Verdeling Over De Pagina´s
  • Meta Title en Header tag optimalisatie H1, H2, H3
  • Checken Hoe Vaak De Zoekwoorden Voorkomen Op De Pagina´s
  • Strategisch Verbeteren Zoekwoord Dichtheid en Toevoegen (LSI) Keywords
  • Verbeteren Interlinking op de site, toevoegen ALT teksten plaatjes, Bold/Italic
  • W3C HTML Validatie Scan en Rapportage
  • Broken Links Report
  • Fixen Van Broken Links
  • XML Sitemap Check en Optimalisatie
  • HTML Sitemap Check en Optimalisatie
  • Positiescan Nulmeting en Eind Rapportage Ranking Standen
  • Oplevertermijn
  • Kleine Site

  • €750,-

    Excl. BTW

  • 7 Pagina´s
  • 2 Uur
  • 2 Uur
  • 2 Uur
  • 2 Uur
  • 2 Uur
  • 2 Uur
  • yes
  • yes
  • 1 uur
  • yes
  • yes
  • yes
  • 8 Werkdagen
  • Middelgrote Site

  • €1.250,-

    Excl. BTW

  • 14 Pagina´s
  • 3 Uur
  • 3 Uur
  • 3 Uur
  • 3 Uur
  • 3 Uur
  • 3 Uur
  • yes
  • yes
  • 2 uur
  • yes
  • yes
  • yes
  • 12 Werkdagen
  • Grote Site

  • €1.750,-

    Excl. BTW

  • 27 Pagina´s
  • 5 Uur
  • 5 Uur
  • 5 Uur
  • 5 Uur
  • 5 Uur
  • 4 Uur
  • yes
  • yes
  • 3 uur
  • yes
  • yes
  • yes
  • 17 Werkdagen
  • Extra Grote Site

  • €2.500,-

    Excl. BTW

  • 50 Pagina´s
  • 7 Uur
  • 8
  • 8 Uur
  • 8 Uur
  • 8 Uur
  • 6 Uur
  • yes
  • yes
  • 4 uur
  • yes
  • yes
  • yes
  • 24 Werkdagen

Top 3 Positie in Google

Het doel is altijd om minimaal op de eerste pagina van Google te komen en bij voorkeur in de top 3. De eerste drie posities van de natuurlijke zoek resultaten in Google krijgen zo´n 70% van alle kliks. Dit is goed te zien in de figuur hieronder van Seoprofiler waar de laatste kolom de gemiddelde klikfrequentie laat zien van 4 verschillende studies.

average-ctr-serps

Zoekmachine Optimalisatie Strategie

Hieronder zetten we uiteen hoe wij te werk gaan bij het uiteenzetten en implementeren van de juiste zoekmachine optimalisatie strategie. Met deze strategie krijgen we met de minste inspanningen (kosten) het beste resultaat.

Zoekwoorden Onderzoek

De strategie voor het zoekwoorden onderzoek omvat het volgende:

  1. We doen een heel breed onderzoek naar alle zoekwoorden die in uw branche gebruikelijk zijn. Hierbij gebruiken we niet alleen de Google Adwords Zoekwoordplanner want daar kunt u zelf ook mee werken en daar heeft u ons niet voor nodig. Waar u ons onder andere wel voor nodig heeft is het achterhalen van zoekwoorden die de Google Adwords Zoekwoordplanner u niet snel geeft. Wij achterhalen commercieel zeer interessante zoekwoorden door het maken van slimme zoekwoord combinaties. De belangrijkste zoekwoorden uit uw branche combineren we dan met populaire “buyer keywords” en maken zo een grote lijst met commercieel interessante zoekwoorden. Door daarna ook nog eens alle “auto complete” keywords te achterhalen wordt de lijst nog stukken groter. De “auto complete” keywords hebben na de introductie van de auto complete feature in Google meer zoekvolume gekregen en daardoor wordt er dus vaker op long tail keywords gezocht. Uiteraard bekijkt onze tool wat het zoekvolume is volgens de Adwords planner op al deze zoekwoorden maar het echte zoekvolume wordt niet altijd gegeven door Google. Uit meerdere studies is gebleken dat Google steeds minder zoek data laat zien zodat men op minder zoekwoorden tegen elkaar gaat opbieden in Google Adwords waardoor kosten per klik wordt opgedreven. Door ervaring weten wij welke zoekwoord combinaties het meeste worden gebruikt (ook rekening houdend met seizoensinvloeden) en het meest waardevolle verkeer naar uw site zullen drijven. Hierbij wordt het zoekvolume dat de Google Adwords planner aangeeft wel als belangrijkste factor aangehouden, simpelweg omdat er geen beter alternatief is om zoekvolumes snel te kunnen achterhalen (tenzij u een heel ruim budget heeft voor een Adwords campagne). We zullen in ieder extra gewicht geven aan de beste “buyer” keywords.
    Google Auto Complete Feature

    Google Auto Complete Feature

    Ook bepaald onze tool wat het aantal concurrerende pagina´s is dat het exacte zoekwoord in de titel van de pagina heeft (belangrijkste on-page ranking factor) en dan wordt berekend met een formule wat de KEI score is. De KEI score is een snelle indicator waarmee we kunnen bepalen of het interessant is om ons te richten op bepaalde zoekwoorden omdat het dus een verhouding is tussen het zoekvolume en de concurrentie met het zoekwoord in de titel. U kunt ervan uitgaan dat de gerichte populaire zoekwoorden vrijwel altijd interessant zijn om op te focussen en dat er behoorlijk wat zoekwoorden zijn met minder concurrentie en interessante zoekvolumes waar we dus sneller resultaat mee kunnen behalen. Wanneer we echt diep gaan graven om de diamantjes eruit te vissen zullen we ook nog de keyword difficulty score berekenen met de tool, 1 voor 1 de pagina´s van de concurrentie beoordelen op kwaliteit en ook hun backlink profiel analyseren. Zo weten we zeker dat we relatief eenvoudig de concurrentie op zwaar concurrerende zoekwoorden kunnen verslaan en geen tijd verspillen.

Content Marketing Strategie

Met een goede content marketing strategie op uw site kunnen we de juiste zoekwoorden targeten en met interlinken in de site extra waarde doorspelen naar de hoofdpagina´s. Ook bieden we de mogelijkheid om een silo structuur op te zetten voor uw site. Neem hiervoor contact op om de mogelijkheden te bespreken. Een website met een goede structuur en volledige kwalitatieve berichtgeving binnen uw niche wordt door Google gezien als een authority en zal veel minder moeite hebben om constante en goede ranking posities te bemachtigen. Authority websites zoals Wikipedia of meer niche gericht zoals searchengineland.com ranken daardoor bij voorbaat meteen beter wanneer zij een artikel publiceren dan wanneer een website met minder authority hetzelfde artikel zou publiceren. Uiteraard kunnen we dit ook voor u bewerkstelligen door geregeld goede content op uw site te publiceren. Een bijkomend voordeel is dat er naar goede content gelinkt wordt vanaf andere branche gerelateerde sites. Voordat er kan worden gedacht aan het uitbouwen van een authority site is het belangrijk om eerst de focus op de juiste zoekwoorden te hebben die verdeeld moeten zijn over de juiste pagina´s die bij voorkeur in een silo structuur met elkaar verbonden zijn.